dimarts, 10 de maig del 2011

Un altre any a Sant Esteve d'En Bas













































Diumenge vaig tornar a participar a la marxa ciclista Terra de Remences i ja fa uns quants anys que la faig.Per mi es una marxa molt xula i molt ben organitzada, aquest any he fet la marxa curta ja que com tots els que visiteu el blog sabeu la setmana que ve estaré a les 7 del mati a la platja de l'Ampolla per intentar fer el meu primer IM, i no era qüestió de fer tants kms, tot i que de ganes no m'hen faltaven ;-)
Aquest any l'objectiu era fer la marxa i acumular uns quants kms mes...
La sortida com sempre la gent va molt a saco i fa una mica de por ja que tothom surt com molt nerviós... Al poc de sortir un company del club ciclista provençalenc va caure per que un altre ciclista es va creuar en el seu camí, susto al canto... paro i estic amb ell fins que arriba l'ambulancia i veig que es recuepera una mica... segueixo amb mal cos, la caiguda no ha sigut dreu però veure sang dona mal rotllet... vaig fent, comença la pujada al capsacosta... en aquest tram avanço a molts dels que han passat a tota llet pel pla... i mira que jo pujant soc bastant patata... bé, en aquest tram trobo a faltar al meu company de marxes i sortides ciclistes el Pepe, que està esperant ser operat... em sento raro... no tinc companys de "passeig" no tinc objectiu, es una sensació estranya... vaig fent kms, en el tram que va de Sant Joan fins a Ripoll m'acoplo i recordo la mitja que vaig fer amb el Roger ja fa un parell d'anys...en aquest tros vaig força ràpid, apretant i sentint-me còmode acoplat... començo coll de Cannes i torno a avançar a gent, arribo a l'avituallament i em trobo a l'Asun i la Eli, quina alegria, vaig una estona amb elles, les dugues em donen missatges positius... Eli: Tens planta de Finisher... Asun: No se com es un Finisher però té bona planta... jajajja que mones... gracies guapes!!! :-) aishhh mis llaveritos(podeu veure foto adjunta... jajaja)
Les deixo una mica enrere i faig la baixada rapideta... en alguns punts a mes de 60 kms per hora em ve al cap el pensament de sempre...quin mal em fotria si ara vaig a terra... quan arribo de nou a Olot, faig els darrers kms entrenant posició acoplat per dissabte, avanço a gent i tot d'omplegat em giro i veig a vint tios darrera meu... :-) soc rodador no ho puc negar... ;-)
Quan arribo al desvio de la curta i la llarga paro a esperar a l'Asun i la Eli... al poc arriben i pujo fins al primer avituallament del Bracons amb elles, aquí els hi dono dos consells, ens fem fotos i ens acomiadem... elles amunt, jo avall... :-)
Vaig a meta recullo la samarreta i cap a la pensió a dinar :-)
Últim entreno llarg per L'Ironcat... espero que el proper post pugui explicar-vos que ja soc un Ironman :-) PUC,PUC,PUC,PUC,PUC.... :-)

4 comentaris:

Elisenda ha dit...

Tu IRONBOY!!!! No ho dubtis que seràs FINISHER i per si de cas, se t'acudís no ser-ho...vindré a "controlar-te" faré tots els possibles per ser allí quan corris la Marató! ;.)
Teniu qui us condueixi el cotxe de tornada?! baixaré amb el tren, si voleu condueixo jo de tornada (si hi teniu lloc...)
We keep in touch!
Vinga, QUE TENS PLANTA DE FINISHER!!!
ÀNIMS!!!

Carles ha dit...

POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,POTS,.......vinga Oscar, ánims per diumenge !

Ironcraig ha dit...

Jajjaja Moltes gràcies Eli i Carles!!! avui em fot mal la cama, espero que m'arregli el Fisio, pk ara em surten tots els mals... :-O ;-P

nikabike ha dit...

Oi tant que pots!!! Amb Remences, amb l'Ironcat i amb el que et proposis. Molt d'ànim i moltes felicitats x Remences!!! Records a l'Asún!!