diumenge, 1 de maig del 2011

Tretze dies...









Si, ja falten 13 dies pel gran moment esportiu de l'any... crec que mai m'havia preparat tant a consciència per un objectiu esportiu com per l'Ironcat... 
Quan el dia 14 acabi l'Ironcat, si l'acabo, que jo crec que si... :-) el que em quedarà serà els records del dia en qüestió però sobretot dels dies d'entrenament per arribar al meu particular Ìtaca... però passi el que passi hi ha una cosa que no m'agradat massa i sabeu que és?? doncs el haver de fer tants entrenaments sol... suposo que ja m'he acostumat a entrenar amb els companys del Picornell i d'altres, de fet una de les coses que mes em va agradar aquest any de preparar la marató van ser els entrenaments en grup.
Però per l'Ironcat he hagut d'entrenar molt sol, tirades llargues de correr, de bici, transicions eternes que no s'acabaven mai... corrents per la zona franca avui per la tarda pensava en això... no mola entrenar sol... però clar... som tant poquets que correrem a l'Ironcat... :-O ;-) actualment som 168 inscrits :-) que per la prova en si a mi ja m'agrada que siguem pocs, em fa en recordar els inicis del triatló on la prova més multitudinària era el triatló de Barcelona que es feia a les 15 h d'un diumenge i tot just arribàvem a ser 350... quins temps... :-) 
Bé, avui acabo la part mes dura dels entrenaments, especialment aquestes darreres dugues setmanes han estat durilles de debò, espero que serveixin per endurir el meu futur cos d'Ironman... :-) ahir tirada de 150 kms amb el Jordi i avui 65+16 d'entreno en solitari... 
La setmana que ve és mes suau i la darrera encara mes per arribar el dia de la prova al 100 per 100...
Segueixo tenint la moral alta i segueixo pensant en que PUC,PUC,PUC,PUC,PUC... :-)
Us deixo un enllaç que em va enviar l'altre dia el Jordi i que em va agradar molt i penso seguir al peu de la lletra :-) en especial el darrer paràgraf... ;-)

Fins aviat.

Òscar

2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Òscar, ho tenim a tocar!!!
t'he anat seguint i veig que a part de ben preparar vas super-motiviat i i això és clau.
Ara cal pensar amb la roba, les transicions, el menjar, el beure,.... un munt de detalls que no per ser petits deixen de ser importants.

Tenim un objectiu.... acabar l'Ironcat..... i per això hi posarem tot de la nostra part.....

Una forta abraçada mega-crack!!!

Ironcraig ha dit...

Josep Maria A TOPEEEEEE... :-) ja esta aquíii :-)
ufff quins nervis... no se si arribaré en condicions el dia 14 però per ganes i ilusió que no quedi... :-)