diumenge, 8 de març del 2009

Sortida amb el CCP

Foto cortesia de Montse, posant amb el Frank... la quinta del 69...

A punt d'esmorzar un bocata de butifarra... :-)
Avui he sortit amb els companys de Club Ciclista Provençalenc, la veritat és que no en tenia gaires ganes i segueixo una mica desmotivat de cara aquesta temporada, però m'he forçat a sortir amb ells i anar fins Arenys.
A l'anada han sortit molt forts, amb el vent de cul a 44-45 per hora, jo m'he quedat en el segon grup que anavem a 40-42... :-) al arribar a Mataró hem tirat cap a l'esquerre i hem pujat per la carretera del Pollastre, al principi em fèia mandra, però després m'ha agradat anar per aquesta carretera amb poc trànsit i boniques vistes del Maresme a sobre no m'he trobat malament del tot per ser un dels primers dies que faig una mica de pujadetes.
A la tornada han tornat a sortir disparats cap a Barcelona i jo m'he quedat acompanyant a la Asun que feia temps que no sortia i no podia mantenir el ritme dels primers, al final quatre hores de bici que han fet que el matí pases millor.

10 comentaris:

Montseta ha dit...

Hola cuerpasssso, com ha anat la tornada a casa?
Queda pendent quedar algun dia entre setmana per fer uns km amb la bici, encara que sigui per aquí a prop, ok? t´he dit avui que aparentes 39, je, je...

Ironcraig ha dit...

Jajajaja la tornada a casa bé. Aquesta setmana la tinc una mica liadeta però la setman que ve segur que quedem per correr o bici.

Anònim ha dit...

Et vaig veure meuka. Tornant cap a casa...
No m'agrada que vulguis que guany l'atlethic de bilbao la copa, li diré a l'informàtic...

Ironcraig ha dit...

jajajaja la copa per l'Athletic, lalliga i la Champions pel Barça i l'Apaño a segona... jajajaja
Jo no et vaig reconeixer...
L'informàtic està d'acord amb mi... :-)
Petonets...

I could be... I ha dit...

IEPP apaño a segonaaaa?? aixo ens desitges als periquitos??? uy, uy, uy que t'hauré de posar a la meva llista negra. Però ho has arreglat amb la música del bolg, molt bona, tu si que saps... segurament algú t'ha recomanat Phil Collins, oi?? ;-))

Ironcraig ha dit...

Hola Violet!!! quant de temps sense escriure al meu blog... ;-)
Ja spas que per tu em sap molt greu que L'apaño baixi a segona, però és que tinc uns quants coneguts que m'han fet odiar-lo una mica... :-( pro bé,per tu canviaré els meus desitjos...QUE ES SALVI L'ESPANYOL, que el BarÇa guanyi la lliga i la Champions i que L'Athletic guanyi la copa... :-)
La música està dedicada a tu... :-)

Anònim ha dit...

Apunta't a duatló bcn meuka!
T'espero, tinc ganes de fotra'm amb tu. O tens previst de comprar-te un mallot de 200 euros que al final no fas servir...

Ironcraig ha dit...

Tu el que vols és vacilar-me pk estàs corrent a 4 el km... i com que jo sóc una yaya coixa i vella que vaig a 5 el km... :-)
Segurament aniré a Banyoles, a pasejar pels camps verds primaverals... jajaja

IMMA ha dit...

Jolín!! doncs a 40-42 no es anar parat...
Aquesta carretera l'he fet alguna vegada i també trobo que és molt bonica i divertida de fer!

A veure si quedem un dia per fer sortideta en bici!!

Ironcraig ha dit...

IMMA només em de trobar un horari que ens vagi bé als dos. :-)