dimarts, 11 de novembre del 2008

Merda

Doncs si, merda, merda i merda... :-((
Despres de la mitja Marató de diumenge, acabant amb molt bones sensacions, ahir vaig sortir a correr 18 kms i just al començar vaig notar una petita molestia al meu akiles operat i després per la tarda vaig seguir notant punxadetes, molesties i està una mica envermellit... joder, quina merda, acabo de parlar amb la fisio i hem quedat per divendres... a veure si millora o empitjora...
La meva por és haver de deixar d'entrenar i no poder acabar de preparar bé la Marató de Florència, que de fet ja anava una mica curt de kms...
A veure que passa...

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Òscar, agafa-t’ho amb calma i pensa que és millor preparar-te la Marató amb l'entrenament específic del Joanet què voler nedar i fer bici i acabar fet caldo... Ja tindràs temps d'entrenar totes les disciplines un cop passi la Marató de Florència.

Vinga, ànims i no et passis de rosca.

Dani

Mariona ha dit...

Les fisios ho curen tot ;-)
Cuida't!

Ironcraig ha dit...

Gracies a tots dos pels ànims...avui em fa una mica menys de mal...però no marxa la molestia...

jag75 ha dit...

ei!
auè t´han dit? tens diagnòstic? espero notícies.
una abraçada i ànims

jag75
*

Ironcraig ha dit...

Hola jordi!!
En principi la fisio m'ha dit que creu que és una sobrecàrrega al besso que ha afectat al Tendó... me l'ha descarregat a veure que tal, demà aniré a correr les 5 milles nocturnes de Cerdanyola i probaré a veure que tal...