diumenge, 16 de novembre del 2008

Cap de setmana

Aquest cap de setmana ha estat actiu... i divertit...
Dissabte; Pel matí vem anar amb el pepiño a Garraf a esmorzar i fer unes fotos, rodatge suau per l'autovia.
Port esportiu


Bonica foto de les casetes del Garraf.

Pepe esperant a que el semafor es poses verd... curiosa entrada al poble...
Per la tarda vaig anar amb Goedele, una companya de l'equip a correr les 5 milles nocturnes de Cerdanyola, vem correr a un ritme suau, l'akiles em va donar pel sac bastant, durant tota la cursa tenia la sensació d'anar frenat, però m'ho vaig passar bé, esperva veure a l'Andreu animant i insultant-me a mi, però ni rastre... :-(

Foto després de la cursa... quin fred que fèia

Diumenge; Sortida en bici fins Arenys amb el Pepe, la Goedele i el Ferran que es va acoblar després... ritme suau i tranquilet... a l'hora d'esmorzar es va ajuntar uns quants companys del CCP, mentre els triatletes del Carinyena van passar molt ràpid... clar com que ells no paren a esmorzar... :-)
Amb el grup del CCP... Jaime amb un plat per barret??:-))


Pepiño posant per la foto...

Aquí Goedele encara somreia...

Jo amb els pels de punta... :-))

Per la tarda com que no em feia mal l'aquiles vaig sortir a rodar 12kms per la Gran Via, vaig acabar força sencer... avui em torna a molestar, així que he decidit descansar... al vespre aniré a nedar amb els Picornells.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Osti nene, des de que vas amb el Picos no pares!!! Jo vaig anar dissabte fins a St Pere de Ribes amb els Montjuics a ritme potent. Diumenge ens hauriem d'haver vist, pero em vaig adormir! Que dolent es aixo de la nit!

Ironcraig ha dit...

jajajaja que va Ruben, faig lo de sempre... però amb més intensitat, per això estic fotut de l'akiles... quina merda...

FRANK JIMENEZ ha dit...

Això es diu "doblar entrenos" ???
Potser t'ha faltat anar a nedar per les nits, je je je
PD:Si et fà mal el peu, para de correr una mica.

Ironcraig ha dit...

Si, ja se que hauria de parara de correr, però només queden 12 dies per la marató de Florència...