dilluns, 9 de juny del 2008

Salou 2008

Muntatge fet per "lo Capi" de l'equip.

Arribant a meta

Primera volta cursa a peu

Amb els companys de l'equip, i el Ruben???

Arribant a la T2

Emotiva cursa a peu per mi.

En una de les voltes del circuit de bici

Aquí si que estem tots els que vem anar a Salou. Gracies a "lo Capi" per les fotos i per donar-me la idea de portar la samarreta amb la foto de la Nura.

Ahir vaig correr el triatló de Salou per tenir sensacions de competició abans del Gran repte d'aquest any, ZARAUTZ 08.
En general estic molt content de les meves prestacions, per començar per que vaig millorar la meva millor marca en un Triatló Olimpic que era de 2:24 a l'Estartit 2001 un triatló molt xulo que només es va disputar dos anys, una llàstima.
Ahir vaig correr en 2:18:59 l'any passat a Salou vaig fer 2:32:00 l'any del meu retorn a la competició... per parts...
Natació; Vaig nedar bastant lent, amb molta gent, cops i corrent que em va desviar bastant, de totes maneres sembla que la ditància era una mica més de 1,500 metres, l'any passat que tampoc vaig nedar bé, vaig fer 27:19 i aquest any 28:07.
Durant molta estona de la natació vaig estar pensant que hi havia una persona molt especial al meu costat nedant i potser aquest pensament relaxant, em va distreure una mica... :-)) l'aigua estava molt neta, una mica fresqueta, com a mi m'agrda i a estones anava mirant el fons mari... ja veieu una mica empanat si que vaig als triatlons... però s'ha de gaudir de l'esport que tant en agrada ... no Jordi? :-))
Per cert van tornar a aparixer els saltaboyes... ja tornem a estar com l'any passat... quina llàstima que la gent actui així...
Bici; Em vaig trobar molt a gust en aquest segment, ja que vaig poder pujar amb força i ganes, curiosament els grups no se m'escapaven a les pujades si n quan entravem al nucli urbà, ja que hi havia algunes zones una mica perilloses i jo preferixo preservar la meva integritat física... de totes maneresvaig gaudir molt amb la bici que va ser 3 kms menys dels 40 teòrics. L'any passat vaig fer-ho en 1:12:51 a una mitja de 32 km/h i aquest any en 1:10:12 a una mitja de 34 km/h estic content de la meva millora en bici, en gran mesura gràcies al Santi i al Pepe, amb el primer hem fet moltes series i amb l'altre hem fet moltes pujadetes... gràcies a tots dos.
Cursa a peu;La cursa a peu era tota una incògnita, ja que portava dues setmanes arrossegant una contracturaal besso dret i només havia corregut 5 kms en aquestes dues setmanes i l'anterior estava amb un virus... al arribar a boxes em vaig posar unasamarreta amb una foto de la Nura i vaig sortir a correr, les primeres sensacions van ser d'haver menjar i begut massa ja que tenia la panxa inflada, però mica en mica vaig anar agafant ritme i toti que em va passar gentjo també en vaig adelantar a algun. Quan vaig enfilar larecta d'arribada vaig comnçar a imaginar-me que la Nura estava al eu costat corrents amb mi amb la boca oberta i treient la llengua per ventilar-se i al creuar llínia d'arribada em vaig trobar al Joan marc al que em vaig abraçar i vaig començar a plorar de l'emoció, gràcies company per estar al meu costat en aquest moment, mai ho oblidaré, tampoc oblidaré les cares de la gent ningú entenia que em passava... L'any passat vaig correr en 51:50, no havia pogut correr massa i aquest any en 40:40 i sembla que estava mal mesurat hi faltava mig km + o - ...
L'anada i la tornada a Salou amb el Jordi V. va ser molt agradable, xerrant de moltes coses però quasi tot de triatló... estem malalts... :-))
Ja estic preparat per Zarautz... o això crec...
Ah! encara no tinc fotos, quan en tingui ja les afegiré...

7 comentaris:

Carles B. ha dit...

Ens veiem dissabte Oscar!!!!

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Vinga noi! Em sap molt greu la perdua de la Nura, per altre banda es molt maco que la puguis recordar i que d'alguna manera t'acompanyi sempre. Per cert estas fort tiu! felicitats pel triatlo de salou ho vas fer molt be! Llastima que a mi em desqualifiquesin per retallar sense voler la cursa a peu, el que portava endavant era un empanat i jo mes! jajaja
Una abraçada, Nacho.
Ens veiem a Banyoles!!!

susana ha dit...

EI Oscar una vegada més m'has demostrar que ets el millor, per mi segur!!

Mariona ha dit...

Vinga Òscar, a tope cap a Zarautz!! Bon entrenament el de Salou! Una abraçada i a veure quan ens veiem :-)

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

Òscar, em vas sorprendre gratament diumenge, et veig molt en forma aquest any, i a Zarautz ho faràs molt bé segur. Em sembla que serà l'últim triatló on quedaré davant teu, però no t'ho posaré fàcil jeje

Emocionant l'arribada teva, entre això i la musiqueta del blog, ets el nostre NENAZAMAN jeje

Ironcraig ha dit...

Carles fins dissabte.
Nacho mira que fer trampes... :-))
Et portaré una foto per si vols fer-me un quadre de la Nura...
Prima, sóc del monton... jajajja
Mariona ja intentarem quedar per pujar al Collformic.
Kevin tu vas massa fort en la bici, segurque segueixes quedan per devant meu.

josep-maria ha dit...

Oscar ... espero que disfrutis tant a ZARAUTZ com ho has fet a Salou....

Crec que a Banyoles tindrem temps per explicar-nos-ho.....