dimarts, 27 de maig del 2008

ui,ui,ui

Això és el que em ve al cap quan penso en que d'aquí tres setmanes he defer el triatló de Zarautz... i per que? doncs per diversos motius...
Primer i més important, no estic entrenant massa, soposo que tinc un petit sotrac emocional... deixar la feina, la tensió que això m'ha comportat, ser un aturat, elaborar la perdua d'aquesta feina, ja que he deixat de veure als nens del centre i això m'està afectant més del que pensava. Tot això fa que estigui en un estat de apatia, menjadura d'olla important...
En segon lloc la pluja que tanta falta ens fa impedeix que pugui sortir a fer bici o més ben dit jo ho veig com una barrera que m'impedeix sortir a rodar, ja que al nord d'Espanya bé que surt la gent am pluja...
Tercer, el divendres vaig anar a jugar a basquet a Can caralleu i vaig notar una estrebada al besso de la cama i la fisio m'ha dit que fins que ella no em toqui la cama no surti a correr. Per sort es va suspendre el triatló del Prat, si l'arribo a correr potser ara estaria pitjor...
Quart, des de que vaig passar el virus encara no m'he recuperat del tot i on tinc més males sensacions és a l'aigua que en principi és el que faig millor....
Soposo que he de deixar-me estar d'osties i sortir a entrenar d'una vegada i fer el primer triatló de l'any que espero que sigui aquest diumenge a mataró per que se'n vagin els pardals del cap...

4 comentaris:

acoskran ha dit...

Oscar, has dejado una opcion importante - puedes saltar el triatlon, venir a vernos, y quedarte aqui mas dias. A mi me parece un idea estupenda!

Anna.

FRANK JIMENEZ ha dit...

Oscar encara queden 3 setmanes. si tens la base ho faras sense problemes. L'únic perill es no passar el tall de l'aigua i tu no tens problemes.
Siempre positivo nunca negativo.

Ironcraig ha dit...

Anna como ya sabes al final me he rajado y no saldré de mi ciudad... :-))
Ai, Frank... i el tall de la bici que? això és el que m fa més por... però seré positiu com tu dius...

llumpuncom ha dit...

Oscar,
La Nura fue muy feliz contigo, seguro le diste lo mejor.
"De pitjors hens hem sortit..."
No te desanimes.
Petonillos. Llum