diumenge, 28 de juliol del 2013

Veteranos contra maduritos...

Aquest any com fa dos vaig anar a Es Grau a jugar el partit de basquet Veteranos contra maduritos.
Es un partit entre gent d'Es Grau i alguns que venen de fora, com jo, que es fa dins del marc de les festes del poble. Tothom em pregunta si jo soic de l'equip dels veteranos o del Maduritos... jajajaj però ningú sap de quin equip és... uns anem de vermell i els altres de blanc... aquest any anava amb els de vermell :-)
A priori el nostre equip era millor i el partit va començar amb un 18-7 clar... però mica en mica i amb més o menys legalitat l'equip contrari va anar apropant-se al nostre fins que ens van empatar i es van posar per davant en el marcador.
Jo me les vaig tenir amb un pivot veterà de l'equip contrari, un tio dur que al poc de començar ja em va fer veure que no se andaria con chiquitas... però jo que tampoc sóc manco li vaig demostrar que també podia ser... una mica... dur... de fet en acabar el partit em van dir que algun espectador es pesava que ens acabaríem pegant... jajjaja una mica de espurnes si que van saltar... però la sang no va arribar al riu... :-)
A manca d'un quart i amb el partit empatat, la nostre estrella... en Tisi Reynes va haver de marxar... però llavors vem sortir a donar la cara els altres i en un parell de contratacs i algun tir lliure vem acabar guanyant de 7-8 punts :-)
Encara recordo una mica com va això del basquet, l'esport en el que he estat més anys i en el que millor em defenso... :-)
Les fotos les va fer el meu pare, que va ser qui va insistir per que anés a passar aquest cap de setmana molt agradable a Menorca, i també va ser qui em va pagar el bitllet d'avió, Moltes gràcies Papa :-)








1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo veig que vas amb els vermells i no els de blanc, o és que m'he tornat daltònica? Que també pot ser eh? Ets el millor, i t'has deixat d'explicar que el tir lliure de la victòria el vas ficar tu :-*