dimarts, 8 de gener del 2013

Corre que correras...Preparant Marató BCN


Doncs si, ara toca correr ;-) He fet tres mitges maratons, una de muntanya i dos de carretera, la veritat és que he gaudit força, bé, la darrera a Vilafranca vaig petar... ;-) i vaig patir una miqueta... vaig estar uns dies de vacances a Menorca i vaig fer un parell de tirades llargues en les que vaig gaudir bastant i lo millor va ser que sense mirar massa el crono... ;-) de fet com que els ritmes eren lents pensava que fer aquestes tirades llargues per terrenys gens plans m'ahuria alentit, però el di 31 vaig fer dugues Sant Silvestres i els temps em van dir que no, que inclús havia millorat una mica... això em va animar :-)

 Cursa dels Nassos

Sant Silvestre de Canovelles

Però l'alegria ha durat poc... :-( ara m'ha sortit una molestia al genoll que de tant en tant em fot une spunxades que veig les estrelles... uffff quin dolor... d'altres puc correr més o menys bé... no se... vaig anar al Fisio i em va dir que li semblava una petita sobrecàrrega... però no acaba de marxar... i diumenge corro la mitja de Sitges... :-O a veure que passa... aquesta setmana no froçarem, no sigui que no pugui correr diumenge.
Ara toca correr per el primer objectiu de l'any... la Marató de Barcelona... :-O i segueixo desfullant la margarida de si m'apunto o no a l'Ironcat... a veure si fem un equipet Picornell i ens acabem de decidir.
La setmana del 20 estic apuntat al Duatló de Rubi, que anirà bé com entreno llarg ;-) per si finalment m'apunto al IC 13 :-)