diumenge, 7 de març del 2010

No Marató




Doncs això, al final no he pogut correr la Marató de Barcelona i ja van dos anys seguits... i no ha estat per les molesties al Piramidal, cadera, que la osteòpata va arreglar, el problema ha estat que ahir em vaig despertar amb descomposició i febre... vaig anar a buscar el dorsal i em vaig passar mig matí per la fira del corredor, que per cert em sembla espectacular la quantitat d'estands que hi havia i la de gent que s'hi passejava. Fins i tot vaig animar-me a entrar a menjar pasta amb la Goedele i el seu noviu, però en quan vaig arribar a casa vaig veure clar que no podia correr amb la descomposició que portava, la febre que no baixava i amb el líquid que havia perdut era un suicidi sortir a correr. Per sort vaig poder vendre el dorsal al noviu de la Goedele i no vaig perdre els diners...
Està clar que fa rabia, per que he dedicat moltes hores a entrenar per assolir aquest objectiu, però no ho dono per perdut, ja que el que he fet fins ara em servirà per la resta de temporada... s'ha de ser positiu no?
Bé, ara a recuperar-me i a pujar a la bici per l'Ironcat... :-)
Felicitar a tots els que han participat i han gaudit de la Marató, que segons diu la gent cada cop és millor i més espectacular.
L'any que ve o tornaré a intentar.

5 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

vinga oscar anims!!!!
Ens quedan moltes competicions per patir.
Jo avui he sortit fotut del coll, i a sobre m'he autoinmolat anant a 4.22/km
Ja cambiarem la tàctica a la propera, je je je je

josep-maria ha dit...

Pau, moltes felicitats per la teva sàvia decisió.....Crec que en els fons has fet una bona inversió pel teu gran objectiu..... l'Ironcat necessita homes com tu!!!!
I ara que diuen que el fred s'acaba (bé a finals de setmana) a veure si t'animes a fer una sortideta per la plana!!!

Cuida't molt, que baixi la febre i que l'estómac es posi a lloc!!!

Ironcraig ha dit...

Frank ja t'ho he escrit en el blog... VAYA TIEMPAZOOO... :-)
Josep Maria, no tenia forçes que si en tinc ni que sigui una mica segur que surto... :-) Com vols que pugi a la plana si fot un fred que pela i a sobre avui hi ha 5cms de neu...??? ja hi vindré més endevant... :-)

Carles ha dit...

Oscar, jo també he tingut una setmana de descomposició i vaig pensar que si m'arribo a preparar la Marató i no hi puc anar per la salut es per tirar-se dels cabells !!! Sempre ens quedará Remences...........

Ironcraig ha dit...

jajaaja Ja ho pots dir, però hem de ser positius... i pensar que com diu el Ruben hi ha més curses que llonganisses... :-)
Ens veiem aviat.