dilluns, 11 de maig del 2009

Triatló del Prat 09

Els tres Picornells amb un amic del Ramón

Corrent fet pols...

Sortida de l'aigua

Agobiat? o concentrat?... :-)


El passat diumenge vaig anar a correr el triatló del Prat, la veritat és que estava bastant fet pols de lasortida en bici amb els Provençalencs del dia anterior, però tot i això no va anar del tot malament.
Només tirar-nos a l'aigua per escalfar una mica vem comprobar que l'aigua estava força freda... les males llengues deien que estava a 15 graus... per variar vaig intentar esquivar les osties i em va tornar a sortir bé, ja que vaig sortir en un desl extrems ben obert i vaig aconseguir no rebre ni una sola "carícia" dels altres partícipants, surto de l'aigua i veig al Ramón un company Picornell que a la piscina neda més ràpid que jo... em sorprenc gratament :-) a mitja transició se m'acosta el Ramón pk l'ajudes a treure's el neopré... aquests novatos... jajaja
A la bici vaig apretar la primera volta però al veure que anava en reserva vaig fer el que no acostumo a fer que és quedar-me amagat en un grup, però no podia fer gaire més... en el circuit de bici quasi anem per terra ja que un del Mataró va fotre no se quina cosa rara que va a anar d'un pel per no caure...
Començo a correr amb les forçes sota minims... vaig fer-ho lo més dignament possible, però el meu cos em deia que ja ho havia donat tot, acabo la competició content, primer triatló de l'any :-)